Zwiększ konkurencyjność swojego biura rachunkowego na rynku! Jak zrobić to w prosty sposób? Podaruj Twojemu klientowi platformę, dzięki której uzyska on dostęp do swoich danych w każdym miejscu i o każdej porze.

Rozwiązanie systemu enova365 polega na wprowadzeniu opcji Pulpit Klienta Biura Rachunkowego w ramach Modułu Księgowego. To funkcjonalna, samoobsługowa platforma elektroniczna, dzięki której Twój klient będzie mógł sam przeglądać i analizować potrzebne informacje na temat swojego przedsiębiorstwa, drukować dokumenty i realizować przelewy bankowe. Dowiedz się, jak to wygląda.

Bezpośredni wgląd klientów do księgowości

Od tej pory klienci Twojego biura nie będą musieli pytać o swoje dane finansowe, ponieważ z łatwością sprawdzą je samodzielnie. Zapisy w księgach będą dla nich dostępne na platformie, do której wystarczy się zalogować. Sprawozdania finansowe, rozliczenia VAT czy rozliczenia podatku dochodowego będą dostępne dosłownie o każdej porze. Oprócz tego klient będzie mógł swobodnie drukować potrzebne dokumenty, takie jak wydruki z ksiąg rachunkowych, rejestr VAT lub bilanse wyników. Brak możliwości modyfikacji danych przez klienta sprawi, że dane będą bezpieczne, a Twój klient zawsze na bieżąco z informacjami dotyczącymi jego księgowości. Dodatkowo Pulpit Klienta to precyzyjna baza informacji na temat środków trwałych, wyposażenia oraz wartości   niematerialnych firmy, co z pewnością przyda się np. przy inwentaryzacji.

Bezpieczna platforma do rozliczeń między Tobą a klientem

System enova365 zapewnia listę rozrachunków do wglądu, dającą klientowi biura możliwość zapoznania się z bieżącymi płatnościami oraz zaplanowania kolejnych. Bardzo wygodną opcją jest funkcja sprawdzenia rozliczeń klienta z Twoim biurem rachunkowym. Dzięki temu może on w każdej chwili sprawdzić koszt prowadzenia księgowości na dany miesiąc. Oprócz tego można także zweryfikować faktyczną pracę biura na rzecz klienta. Służą do tego statystyki dokumentów, zapłat i zapisów. W kontekście rozliczeń warto również wspomnieć o usłudze przelewów za pomocą platformy enova365. System przygotuje odpowiedni przelew, a Klient może pobrać go jako gotowy plik z Pulpitu Klienta, wczytać do odpowiedniego banku oraz wysłać przelew. Nie ma potrzeby sprawdzania rachunku do przelewu, ponieważ system zweryfikuje go samodzielnie. Dzięki temu klient ma pewność dostępu do bezpiecznego rachunku, bez ryzyka konsekwencji karno-skarbowych.

Pulpit Klienta Biura Rachunkowego w Module Księgowym enova365 to rozwiązanie, które na pewno spodoba się zarówno Twoim klientom, jak i pracownikom. Klienci zyskają swobodę, niezależność i samodzielność w weryfikacji swoich finansów, a pracownicy docenią czas, który zaoszczędzą na komunikacji z klientem.