Program zawsze aktualny z przepisami, gotowy na wszystkie zmiany, nowoczesny, elastyczny i mobilny? Tylko enova365 – moduł dla biur rachunkowych jest używany przez tysiące firm w Polsce, w tym przez Stowarzyszenie Księgowych. Dlaczego warto zwrócić na niego uwagę? Jakie biura rachunkowe mogą go wykorzystać?

Obsługiwanie jednocześnie wielu baz danych w enova365 jest jeszcze łatwiejsze dzięki automatyzacji procesów księgowych. Powtarzalne czynności zaprogramowane w systemie ułatwiają codzienną pracę.

Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

Nowoczesne zarządzanie biurem rachunkowym to dynamiczny kontakt z klientem. W enova365 można utworzyć samoobsługową platformę do kontaktu, gdzie wszystkie dane i dokumenty są bezpośrednio przesyłane między firmą klienta, a biurem rachunkowym. Kontakt telefoniczny czy mailowy jest redukowany do minimum, a wszystkie niezbędne informacje dostępne są 24/7. Elastyczność rozwiązania podkreśla mobilność programu – dostępny jest zarówno w wersji mobile, jak i online na komputerze. Klient może również samodzielne z poziomu aplikacji przygotować niektóre wydruki dla zewnętrznych instytucji oraz zrealizować przelewy bankowe.

JPK i deklaracje VAT

Program księgowy dla biur rachunkowych obsługuje wszystkie czynności związane z rozliczaniem podatków od towarów i usług, gwarantując zgodność z aktualnymi przepisami. Ułatwia również wysyłanie plików JPK bezpośrednio do bramki Ministerstwa Finansów, również przy obsługiwaniu wielu baz. Gwarancję dostępu do ewentualnych zmian gwarantuje nieustanna aktualizacja programu. Elastyczność również zapewnia rozliczanie VAT, zarówno metodą kasową, jak i memoriałową. Program do pełnej księgowości enova365 umożliwia tworzenie również sprawozdań finansowych. Na podstawie danych dostępnych w systemie możesz otrzymać wynik zestawień księgowych, takich jak bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych. Automatyczne wyliczenia obejmują również ewidencję VAT, karty wynagrodzeń pracowników, ewidencję środków trwałych oraz wiele więcej.

Automatyczne wczytywanie skanów.

Dodatkowym ułatwieniem w codziennej pracy oraz nieocenioną oszczędnością czasu jest funkcjonalność OCR, która automatycznie wczytuje zeskanowane strony. Biura rachunkowe doceniają tą funkcję przez pomoc w ewidencjonowaniu dokumentów i bezpośredni eksport do programu.

Więcej o module dowiesz się na naszej stronie lub bezpośrednio od naszego przedstawiciela.

Dowiedz się również jak możesz zwiększyć konkurencyjność Twojego biura rachunkowego oraz jakie jeszcze funkcje możesz wykorzystać w biurze rachunkowym!