enova365
Pulpit Klienta Biura Rachunkowego
Platforma do komunikacji i przesyłania dokumentów między Klientem Biura a pracownikami – rozliczanie dokumentów, przygotowywanie zestawień i kontrola wydatków nigdy nie była tak łatwa.
USPRAWNIJ PRACĘ SWOJEGO BIURA enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego
Pulpit Klienta Biura Rachunkowego to platforma oparta na zasadach B2B usprawniająca komunikacjęi wymianę dokumentów między zleceniodawcą a pracownikami Biura Rachunkowego. Pozwala na mobilny dostęp do całej dokumentacji, rozliczeń oraz danych dla Biura i Klientów oraz umożłiwia pobieranie gotowych przelewów które Klient może wysłać do banku.
Pulpit eliminuje nadmiar dokumentacji papierowej, automatyzuje proces udostępniania danych Klientowi, dostarcza informacje 24h/dobę oraz gromadzi wszystko w jednym miejscu. Dzięki niemu Użytkownik Pulpitu ma podgląd online do wszystkich informacji.


enova365 dla Biur Rachunkowych to udogodnienie dla każdej firmy ceniącej swoje innowacyjne podejście do prowadzenia biznesu. Dzięki dostępowi do platformy, Klienci mogą przesyłać dokumenty bezpośrednio do programu, a przez to ograniczając czas potrzebny na wprowadzanie ich ręcznie przez pracowników.
Dedykowane Klientom Pulpity usprawniają wszystkie procesy w firmie. Dostęp przyznny Klientowi pozwala na automatyczne generowanie i pobieranie plików, takich jak faktury, przelewy, zestawienia czy dokumenty podatkowe.
MODUŁY
W programie dla Biur Rachunkowych enova365 można samodzielnie dobrać moduły dopasowane do potrzeb firmy. Pozwala to na pracę na narzędziach odpowiadających na potrzeby Klientów i pracowników.
AUTOMATYZACJA
Zarządzanie sprawami administracyjnymi nigdy nie było łatwiejsze. Dzięki przejrzystej strukturze pracownicy kontaktują się bezpośrednio z Klientami. Przez to procesy skracają się do niezbędnego minimum.
ZARZĄDZANIE
Łatwy dostęp do wszystkich dokumentów pozwala Klientom uniknąć zaległości w fakturach lub płatnościach.
udogodnienia dla klienta
INFORMACJE
Klient ma stały dostęp do wszystkich informacji o swojej Firmie
FAKTURY
dzięki Pulpitowi można wystawiać faktury i wysyłać je kontrahentom
BEZPIECZEŃSTWO
wszystkie dane są zazyfrowane i dostępne tylko pomiędzy Klientem, a Biurem
KONTAKT
platforma służy wymianie informacji bez konieczności kontaktu osobistego
udogodnienia dla biura rachunkowego
KOSZTY
Pulpit ogranicza koszty własne wprowadzania dokumentów do systemu
NEGOCJACJE
PRESTIŻ
podniesienie prestiżu swoich usług opartego na innowacyjności i nowoczesności
CZAS
ograniczenie czasu potrzebnego na archiwizowanie dokumentów
Dlaczego warto wybrać program enova365?
OSZCZĘDNOŚĆ
dzięki jednemu, kompleksowemu programowi, redukujesz koszty i rozwijasz Firmę
ANALIZY
dane możesz analizować w szybki i prosty sposób z każdego poziomu programu
DOPASOWANIE
system zawiera różne moduły i dodatki, które możesz dobierać do swoich potrzeb
DODATKOWE USŁUGI
Poza samym wdrożeniem oprogramowania, realizujemy również usługi towarzyszące procesowi przejścia na nowy system, takie jak analizy przedwdrożeniowe, migracje danych, szkolenia oraz parametryzacje programów.
analiza przedwdrożeniowa
Profesjonalne prowadzenie prac projektowych i dokumentacji. Umiejętna i efektywna komunikacja z klientem i zespołem wdrożeniowym.
parametryzacja sysmetów
Dostosujemy aplikacje do specyfiki danej organizacji, spełniając wszystkie wymagania, jakie ma Klient – od parametryzacji modułów po tworzenie dedykowanych interfejsów, modułów czy raportów.
migracja danych
Przejście na nowy system nie musi być trudne, szczególnie jeśli przeprowadzane jest przez profesjonalistów. Oferujemy migrację danych wraz z dostosowaniem formatów między programami.
szkolenia użytkowników
Szkolenia dla nowych użytkowników i administratorów są prowadzone przez nasze doświadczone zespoły, które uczą pracy na systemie. Oferujemy również szeroki wachlarz dodatkowych usług wspierających i bogate materiały szkoleniowe.
aktualizacje aplikacji
Dzięki aktualizacji baz danych i samego programu zyskujesz pewność aktualności dokumentów. Dynamicznie zmieniające się przepisy prawne nie będą już problematyczne.