Wprowadzenie cyfryzacji do przedsiębiorstwa to zawsze duże wyzwanie. Niezależnie od wielkości firmy, branży czy ilości zatrudnianych pracowników, przejście na e-teczki to spore wyzwanie ale i ułatwienie w codziennej pracy. Dzięki takiemu udogodnieniu, enova365 wychodzi naprzeciw wszelkim oczekiwaniom i umożliwia archiwizację dokumentów w chmurze. Jakie są korzyści z takiego rozwiązania?
Bezpieczeństwo danych
Od 1 stycznia 2019 nie jest już wymagane prowadzenie teczek pracowniczych w archiwum. To spore ułatwienie dla przedsiębiorców, ponieważ dzięki temu ograniczają nie tylko miejsce potrzebne na często obszerne archiwum. Zwiększa się także bezpieczeństwo wszystkich danych. Cyfryzacja dokumentacji pracowniczej minimalizuje możliwość zagubienia się lub zniszczenia dokumentów. Dodatkowo, dzięki bezpiecznemu serwerowi i ograniczonym dostępom, spełnia też restrykcyjne wymagania RODO.
e-teczki pracownicze w enova365
W module Kadry i Płace istnieje możliwość stworzenia wirtualnych akt pracowniczych. Dzięki inteligentnemu systemowi OCR można przenosić wszystkie dane do cyfrowego archiwum za pomocą skanu. Oszczędza to czas nie tylko na na archiwizację dokumentów, ale również na ich późniejszym wyszukiwaniu. W przypadku niezapowiedzianej kontroli odnalezienie niezbędnych dokumentów konkretnego pracownika trwa znacznie krócej. Jest to również oszczędność papieru – nie trzeba już drukować i segregować.
enova365 zawsze zgodna z prawem
Wybierając system enova365 masz pewność, że wszystkie dane są zawsze aktualne, a proponowane rozwiązania zgodne z przepisami. Dzięki częstym aktualizacjom program dopasowuje się do aktualnych wymogów dając pewność, że prowadzony dział Kadr jest przejrzysty i nowoczesny.
Zapraszamy również na webinar, w którym będziemy rozmawiać o tym, jak wyglądają e-teczki pracownicze w systemie enova365.