enova365 Handel i Magazyn

Kompleksowa obsługa Firmy

Kompleksowo zarządzaj działem handlowym i magazynem!

enova365 zapewnia elastyczne zestawienie modułów, które możesz dopasować bezpośrednio do swoich wymagań. Moduł Handel i Magazyn to uniwersalne narzędzie, który pozwoli usprawnić proces sprzedażowy – od ofertowania, przez zamówienia towarów, po wystawianie dokumentów sprzedażowych oraz pracę magazynu, gdzie znajdziesz aktualne informacje o stanach i zamówieniach. Wszystkie informacje w jednym miejscu!

MODUŁOWOŚĆ

dopasowanie programu do indywidualnych potrzeb, funkcje zgodne z przyjętym modelem biznesowym

PLANOWANIE

planowanie i generowanie zamówień dla dostawców, zawsze aktualne stany magazynowe, zarządzanie zamówieniami i obsługa kontrahentów

INTEGRACJA

połączenie z systemami zewnętrznymi, takimi jak WMS oraz systemami zarządzającymi produkcją oraz sklepami online

MONITOROWANIE

śledzenie procesu sprzedaży od złożenia zamówienia do wydania towaru i wystawienia dokumentów sprzedażowych

Pulpit Kontrahenta

Pulpit Kontrahenta to moduł systemu enova365, który ułatwia pracę z kontrahentami. Za jego pomocą klient lub dostawca mogą bezpośrednio składać zamówienia oraz przeglądać ofertę. Dzięki dostępnej wersji angielskiej współpraca z kontrahentami zagranicznymi jest znacznie łatwiejsza. Panel Kontrahenta to także:

OPTYMALIZACJA

gwarancja optymalizacji i automatyzacji przyjmowania zamówień od Klienta

MOINTORING

śledzenie postępów w zamówieniach, kontrolowanie należności oraz przeglądanie wystawionych dokumentów sprzedażowych

KOMUNIKACJA

dodatkowa przestrzeń komunikacji z Klientem

Jak jeszcze możesz wykorzystać moduł enova365 Handel i Magazyn?

Dzięki modułowi enova365 Handel i Magazyn możesz zautomatyzować rejestrowanie zleceń oraz zamówień, a dodatkowo:
  • tworzyć wiele dokumentów handlowych, w tym zamówień, faktur oraz rozchodów
  • dobierać konkretne modele zamówień dedykowanym odbiorcom. Zarządzanie zasobami w magazynie czy ilością zamówień zoptymalizuje pracę firmy, a możliwość rezerwacji przyszłych dostaw i ich liczby ułatwi zarządzanie sprzedażą
  • wysyłać zamówienia bezpośrednio do dostawcy w formie elektronicznej (ED, XML, PDS, CSV).
Prowadzenie magazynu w systemie enova365 umożliwia śledzenie stanów magazynowych – zarówno bieżących, jak i historycznych, oraz:
  • ułatwia przeprowadzenie dokładnej analizy rozchodów towarów i jego źródeł dostawy, a wszystkie działania zostaną dostosowane do obranej metody rozliczenia
  • daje możliwość usprawniania procesów wydań i przyjęć magazynowych oraz generowania dokumentów: WZ, PZ, MM, PW, RW oraz ich korekt
  • pomaga przeprowadzać inwentaryzacje bez konieczności wstrzymywania pracy magazynu
  • pozwala na zarządzanie magazynem z każdego miejsca, również z urządzeń mobilnych.
Moduł Handel i Magazyn zawiera gotowe dokumenty sprzedażowe dla rozmaitych rodzajów transakcji, nawet takie, jak: sprzedaż z odwrotnym obciążeniem, faktury zaliczkowe sprzedaży oraz transakcje między krajami UE, oraz:
  • daje wybór wystawiania dokumentów sprzedażowych z wyborem towaru z konkretnej partii, a w obrębie jednej faktury można podzielić płatność z uwzględnieniem różnych jej form i terminów
  • umożliwia wystawianie faktur nawet z towarem, którego fizycznie nie ma na stanie (tworzenie stanów ujemnych)
  • udostępnia możliwość wysyłania dokumentów za pomocą komunikatów EDI.
System enova365 daje możliwość wystawiania gotowych dokumentów zakupu dla różnych rodzajów transakcji, takich jak: zakupy unijne, faktury zaliczkowe czy faktury z odwrotnym obciążeniem oraz:
  • rejestrowania kosztów dodatkowych i przypisywanie ich do konkretnych dokumentów zakupu towaru
  • stworzenia i przypisania wielu przyjęć magazynowych dla jednego dokumentu zakupu
  • importu dokumentów zakupu za pomocą komunikatów EDI
Raporty w module Handel i Magazyn są przygotowywane na podstawie wytycznych tworzonych zgodnie ze specyfiką branży, a ponad to:
  • wystawianie dokumentów elektronicznych pomaga zaoszczędzić czas i zachować kontrolę nad działaniami firmy (dokumenty dostępne są w formacie EDI, PDF, XML, CSV)
  • utworzenie wyszukiwania danych oraz ich modyfikacji na podstawie własnych warunków
  • ułatwienie sprawozdawczości przez zautomatyzowane mechanizmy tworzenia raportów i dokumentów
  • określanie kolorystyki dla wcześniej wprowadzonych warunków (przykład: kolor czerwony odpowiada stanom ujemnym)

Poznaj wszystkie funkcje modułów z obszaru Handel i Magazyn!

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
program wspiera działania handlowca poza siedzibą firmy dzięki dostępowi do potrzebnych informacji również na urządzeniach mobilnych

PULPIT KONTRAHENTA
platforma dedykowana kontrahentom usprawni komunikację pomiędzy Twoją Firmą a klientami – otrzymają ni dostęp do zamówień i dokumentów w dowolnym miejscu i czasie

WORK FLOW
ułatwia organizację pracy w Firmie – gwarantuje automatyzację realizowania zamówień i obsługiwania magazyny

DRUKI ETYKIET
drukowanie etykiet bezpośrednio z poziomu systemu, bez konieczności przełączania się między programami

WINDYKACJA
pełna kontrola nad należnościami oraz automatyzacja procesu windykacji przeterminowanych płatności

BUSINESS INTELIGENCE
uporządkowana baza danych pomaga stworzyć miarodajne raporty i zestawienia oraz podejmować trafne decyzje biznesowe

POŁĄCZENIE Z E-SKLEPAMI
bezproblemowa integracja ze sklepami internetowymi zapewni płynność sprzedaży i zawsze aktualne stany magazynowe

PANEL CRM
rejestracja dokumentów magazynowych i zakupowych bezpośrednio w ewidencji kontaktu z klientem

Zobacz więcej:

enova365 z modułem handel i magazyn wspiera wszystkie procesu handlowe, począwszy od zamówień towaru na magazyn, po wprowadzenie go do obiegu, aż po sprzedaż i kontakt handlowców z podmiotami. Program ERP wspiera obsługę sklepów internetowych, pozwalając na integrację z wiodącymi platformami. Dzięki dostosowaniu modułów programu do indywidualnych potrzeb można bez problemu generować zamówienia i faktury bezpośrednio z poziomu aplikacji.

Enova magazyn to moduł, który w kompleksowy sposób zarządza obsługą magazynu. Za sprawą przejrzystego interfejsu można generować raporty, zamówienia i aktualne stany, a wszystkie informacje mogą być zawsze w zasięgu ręki, dostępne w aplikacji mobilnej. Elastyczność programu pozwala na dostosowanie go do własnych preferencji, tworząc dedykowane raporty lub parametryzując konkretne algorytmy.

Prowadzenie handlu w enova365 to również usprawnienie pracy całego działu sprzedaży. Pracując w module handel i magazyn, pracownik ma bezpośredni wgląd w stany magazynowe, widoczność aktualnych zamówień oraz może generować dokumenty wysyłkowe bez konieczności logowania się do zewnętrznych platform.

Wyjątkowym rozwiązaniem w enova handel i magazyn jest również Pulpit Kontrahenta. Jest to dedykowana funkcjonalność z której mogą korzystać przedstawiciele handlowi, oferujący towar kilku podmiotom. Przez tę platformę klienci mogą składać zapytania o dostępność, rezerwować towar oraz bezpośrednio zamawiać. To także spore ułatwienie dla firmy – istnieje bowiem możliwość kontrolowania należności, także tych przeterminowanych.

enova365 handel i magazyn generuje raporty rozchodów i przychodów, które pomagają przeanalizować decyzje biznesowe i przeprowadzić inwentaryzacje. Ewidencja ilościowo-wartościowa magazynu może być dostosowana do wybranej metody rozliczania. Bez problemu można również wystawiać wszystkie dokumenty handlowe, takie jak WZ, PZ, MM, PW czy RW, istnieje też możliwość wystawiania korekt.

Jeśli mowa o dokumentach, nie sposób nie wspomnieć o dokumentach księgowo-magazynowych. enova365 handel i magazyn pozwala na generowanie gotowych dokumentów sprzedażowych, takich jak: sprzedaż z odwrotnym obciążeniem, transakcje między krajami UE oraz zaliczkowe faktury sprzedaży. Podczas wystawiania takich dokumentów pracownik ma także możliwość wyboru z jakiej partii ma być wydany towar, może również tworzyć ujemne stany magazynowe, czyli sprzedawać towar, którego fizycznie nie ma jeszcze na magazynie.

To jednak nie wszystkie możliwości, jakie prezentuje moduł handel i magazyn. Generowanie zamówień do różnych kontrahentów również leży po stronie enovy – dzięki wprowadzeniu kontrahentów do bazy, program pozwala na automatyczne wysyłanie zamówień, również tych bardziej skomplikowanych, jak zakupy unijne, z odwrotnym obciążeniem czy zaliczkowe faktury zakupu.

Warto również wspomnieć o wersji mobilnej, dostępnej również na tablety i telefony. Praca przedstawiciela handlowego może być jeszcze sprawniejsza, kiedy ma pod ręką wszystkie niezbędne informacje. Podczas spotkania może na bieżąco obserwować stany magazynowe, prezentować raporty czy zlecać rezerwacje. Szybkość takich decyzji jest nieoceniona.

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami, aby umówić darmową i niezobowiązującą prezentację systemu!

Obsługujemy firmy w całym kraju, w formie spotkań w siedzibie klienta lub zdalnego połączenia online!

Zapisz się do naszego newslettera!

Wszystkie najważniejsze informacje - zawsze na Twoim mailu!

Zgadzam się na wysyłkę newslettera.

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych zgodnie z polityką prywatności.