Kompleksowa obsługa Firmy
enova365 Handel i Magazyn

Kompleksowo zarządzaj działem handlowym i magazynem!

enova365 zapewnia elastyczne zestawienie modułów, które możesz dopasować bezpośrednio do swoich wymagań. Moduł Handel i Magazyn to uniwersalne narzędzie, który pozwoli usprawnić proces sprzedażowy – od ofertowania, przez zamówienia towarów, po wystawianie dokumentów sprzedażowych oraz pracę magazynu, gdzie znajdziesz aktualne informacje o stanach i zamówieniach. Wszystkie informacje w jednym miejscu!

MODUŁOWOŚĆ

dopasowanie programu do indywidualnych potrzeb, funkcje zgodne z przyjętym modelem biznesowym

PLANOWANIE

planowanie i generowanie zamówień dla dostawców, zawsze aktualne stany magazynowe, zarządzanie zamówieniami i obsługa kontrahentów

INTEGRACJA

połączenie z systemami zewnętrznymi, takimi jak WMS oraz systemami zarządzającymi produkcją oraz sklepami online

MONITOROWANIE

śledzenie procesu sprzedaży od złożenia zamówienia do wydania towaru i wystawienia dokumentów sprzedażowych

Pulpit Kontrahenta

Pulpit Kontrahenta to moduł systemu enova365, który ułatwia pracę z kontrahentami. Za jego pomocą klient lub dostawca mogą bezpośrednio składać zamówienia oraz przeglądać ofertę. Dzięki dostępnej wersji angielskiej współpraca z kontrahentami zagranicznymi jest znacznie łatwiejsza. Panel Kontrahenta to także:

OPTYMALIZACJA

gwarancja optymalizacji i automatyzacji przyjmowania zamówień od Klienta

MOINTORING

śledzenie postępów w zamówieniach, kontrolowanie należności oraz przeglądanie wystawionych dokumentów sprzedażowych

KOMUNIKACJA

dodatkowa przestrzeń komunikacji z Klientem

Jak jeszcze możesz wykorzystać moduł enova365 Handel i Magazyn?

Dzięki modułowi enova365 Handel i Magazyn możesz zautomatyzować rejestrowanie zleceń oraz zamówień, a dodatkowo:
  • tworzyć wiele dokumentów handlowych, w tym zamówień, faktur oraz rozchodów
  • dobierać konkretne modele zamówień dedykowanym odbiorcom. Zarządzanie zasobami w magazynie czy ilością zamówień zoptymalizuje pracę firmy, a możliwość rezerwacji przyszłych dostaw i ich liczby ułatwi zarządzanie sprzedażą
  • wysyłać zamówienia bezpośrednio do dostawcy w formie elektronicznej (ED, XML, PDS, CSV).
Prowadzenie magazynu w systemie enova365 umożliwia śledzenie stanów magazynowych – zarówno bieżących, jak i historycznych, oraz:
  • ułatwia przeprowadzenie dokładnej analizy rozchodów towarów i jego źródeł dostawy, a wszystkie działania zostaną dostosowane do obranej metody rozliczenia
  • daje możliwość usprawniania procesów wydań i przyjęć magazynowych oraz generowania dokumentów: WZ, PZ, MM, PW, RW oraz ich korekt
  • pomaga przeprowadzać inwentaryzacje bez konieczności wstrzymywania pracy magazynu
  • pozwala na zarządzanie magazynem z każdego miejsca, również z urządzeń mobilnych.
Moduł Handel i Magazyn zawiera gotowe dokumenty sprzedażowe dla rozmaitych rodzajów transakcji, nawet takie, jak: sprzedaż z odwrotnym obciążeniem, faktury zaliczkowe sprzedaży oraz transakcje między krajami UE, oraz:
  • daje wybór wystawiania dokumentów sprzedażowych z wyborem towaru z konkretnej partii, a w obrębie jednej faktury można podzielić płatność z uwzględnieniem różnych jej form i terminów
  • umożliwia wystawianie faktur nawet z towarem, którego fizycznie nie ma na stanie (tworzenie stanów ujemnych)
  • udostępnia możliwość wysyłania dokumentów za pomocą komunikatów EDI.
System enova365 daje możliwość wystawiania gotowych dokumentów zakupu dla różnych rodzajów transakcji, takich jak: zakupy unijne, faktury zaliczkowe czy faktury z odwrotnym obciążeniem oraz:
  • rejestrowania kosztów dodatkowych i przypisywanie ich do konkretnych dokumentów zakupu towaru
  • stworzenia i przypisania wielu przyjęć magazynowych dla jednego dokumentu zakupu
  • importu dokumentów zakupu za pomocą komunikatów EDI
Raporty w module Handel i Magazyn są przygotowywane na podstawie wytycznych tworzonych zgodnie ze specyfiką branży, a ponad to:
  • wystawianie dokumentów elektronicznych pomaga zaoszczędzić czas i zachować kontrolę nad działaniami firmy (dokumenty dostępne są w formacie EDI, PDF, XML, CSV)
  • utworzenie wyszukiwania danych oraz ich modyfikacji na podstawie własnych warunków
  • ułatwienie sprawozdawczości przez zautomatyzowane mechanizmy tworzenia raportów i dokumentów
  • określanie kolorystyki dla wcześniej wprowadzonych warunków (przykład: kolor czerwony odpowiada stanom ujemnym)

Poznaj wszystkie funkcje modułów z obszaru Handel i Magazyn!

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
program wspiera działania handlowca poza siedzibą firmy dzięki dostępowi do potrzebnych informacji również na urządzeniach mobilnych

PULPIT KONTRAHENTA
platforma dedykowana kontrahentom usprawni komunikację pomiędzy Twoją Firmą a klientami – otrzymają ni dostęp do zamówień i dokumentów w dowolnym miejscu i czasie

WORK FLOW
ułatwia organizację pracy w Firmie – gwarantuje automatyzację realizowania zamówień i obsługiwania magazyny

DRUKI ETYKIET
drukowanie etykiet bezpośrednio z poziomu systemu, bez konieczności przełączania się między programami

WINDYKACJA
pełna kontrola nad należnościami oraz automatyzacja procesu windykacji przeterminowanych płatności

BUSINESS INTELIGENCE
uporządkowana baza danych pomaga stworzyć miarodajne raporty i zestawienia oraz podejmować trafne decyzje biznesowe

POŁĄCZENIE Z E-SKLEPAMI
bezproblemowa integracja ze sklepami internetowymi zapewni płynność sprzedaży i zawsze aktualne stany magazynowe

PANEL CRM
rejestracja dokumentów magazynowych i zakupowych bezpośrednio w ewidencji kontaktu z klientem

Zobacz więcej:

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami, aby umówić darmową i niezobowiązującą prezentację systemu!

Obsługujemy firmy w całym kraju, w formie spotkań w siedzibie klienta lub zdalnego połączenia online!