enova365

poznaj moduł Handel i Magazyn

Moduł Handel i Magazyn to uniwersalne narzędzie, który pozwoli usprawnić proces sprzedażowy – od ofertowania, przez zamówienia towarów, po wystawianie dokumentów sprzedażowych oraz pracę magazynu, gdzie znajdziesz aktualne informacje o stanach i zamówieniach.

KOMPLEKSOWE ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ

enova365 Handel i Magazyn

g

MODUŁOWOŚĆ

dopasowanie programu do indywidualnych potrzeb, funkcje zgodne z przyjętym modelem biznesowym

l

PLANOWANIE

planowanie i generowanie zamówień dla dostawców, zawsze aktualne stany magazynowe, zarządzanie zamówieniami i obsługa kontrahentów

INTEGRACJA

połączenie z systemami zewnętrznymi, takimi jak WMS oraz systemami zarządzającymi produkcją oraz sklepami online

U

MONITORING

śledzenie procesu sprzedaży od złożenia zamówienia do wydania towaru i wystawienia dokumentów sprzedażowych

enova365 z modułem handel i magazyn wspiera wszystkie procesu handlowe, począwszy od zamówień towaru na magazyn, po wprowadzenie go do obiegu, aż po sprzedaż i kontakt handlowców z podmiotami. Program ERP wspiera obsługę sklepów internetowych, pozwalając na integrację z wiodącymi platformami. Dzięki dostosowaniu modułów programu do indywidualnych potrzeb można bez problemu generować zamówienia i faktury bezpośrednio z poziomu aplikacji.

Enova magazyn to moduł, który w kompleksowy sposób zarządza obsługą magazynu. Za sprawą przejrzystego interfejsu można generować raporty, zamówienia i aktualne stany, a wszystkie informacje mogą być zawsze w zasięgu ręki, dostępne w aplikacji mobilnej. Elastyczność programu pozwala na dostosowanie go do własnych preferencji, tworząc dedykowane raporty lub parametryzując konkretne algorytmy.

PULPIT KONTRAHENTA

Wyjątkowym rozwiązaniem w enova handel i magazyn jest również Pulpit Kontrahenta. Jest to dedykowana funkcjonalność z której mogą korzystać przedstawiciele handlowi, oferujący towar kilku podmiotom. Przez tę platformę klienci mogą składać zapytania o dostępność, rezerwować towar oraz bezpośrednio zamawiać. To także spore ułatwienie dla firmy – istnieje bowiem możliwość kontrolowania należności, także tych przeterminowanych.

DOSTĘP DO INFORMACJI

Prowadzenie handlu w enova365 to również usprawnienie pracy całego działu sprzedaży. Pracując w module handel i magazyn, pracownik ma bezpośredni wgląd w stany magazynowe, widoczność aktualnych zamówień oraz może generować dokumenty wysyłkowe bez konieczności logowania się do zewnętrznych platform.

RSPORTY I DOKUMENTY

enova365 handel i magazyn generuje raporty rozchodów i przychodów, które pomagają przeanalizować decyzje biznesowe i przeprowadzić inwentaryzacje. Ewidencja ilościowo-wartościowa magazynu może być dostosowana do wybranej metody rozliczania. Bez problemu można również wystawiać wszystkie dokumenty handlowe, takie jak WZ, PZ, MM, PW czy RW, istnieje też możliwość wystawiania korekt.

USPRAWNIENIA DZIAŁU HANDLOWEGO

zoptymalizuj pracę swojego zespołu

Dzięki modułowi enova365 Handel i Magazyn możesz zautomatyzować rejestrowanie zleceń oraz zamówień, a dodatkowo:

  • tworzyć wiele dokumentów handlowych, w tym zamówień, faktur oraz rozchodów
  • dobierać konkretne modele zamówień dedykowanym odbiorcom. Zarządzanie zasobami w magazynie czy
  • ilością zamówień zoptymalizuje pracę firmy, a możliwość rezerwacji przyszłych dostaw i ich liczby ułatwi zarządzanie sprzedażą
  • wysyłać zamówienia bezpośrednio do dostawcy w formie elektronicznej (ED, XML, PDS, CSV).

Prowadzenie magazynu w systemie enova365 umożliwia śledzenie stanów magazynowych – zarówno bieżących, jak i historycznych, oraz:

  • ułatwia przeprowadzenie dokładnej analizy rozchodów towarów i jego źródeł dostawy, a wszystkie działania zostaną dostosowane do obranej metody rozliczenia
  • daje możliwość usprawniania procesów wydań i przyjęć magazynowych oraz generowania dokumentów: WZ, PZ, MM, PW, RW oraz ich korekt
  • pomaga przeprowadzać inwentaryzacje bez konieczności wstrzymywania pracy magazynu
  • pozwala na zarządzanie magazynem z każdego miejsca, również z urządzeń mobilnych.

Moduł Handel i Magazyn zawiera gotowe dokumenty sprzedażowe dla rozmaitych rodzajów transakcji, nawet takie, jak: sprzedaż z odwrotnym obciążeniem, faktury zaliczkowe sprzedaży oraz transakcje między krajami UE, oraz:

  • daje wybór wystawiania dokumentów sprzedażowych z wyborem towaru z konkretnej partii, a w obrębie jednej faktury można podzielić płatność z uwzględnieniem różnych jej form i terminów
  • umożliwia wystawianie faktur nawet z towarem, którego fizycznie nie ma na stanie (tworzenie stanów ujemnych)
  • udostępnia możliwość wysyłania dokumentów za pomocą komunikatów EDI.

System enova365 daje możliwość wystawiania gotowych dokumentów zakupu dla różnych rodzajów transakcji, takich jak: zakupy unijne, faktury zaliczkowe czy faktury z odwrotnym obciążeniem oraz:

  • rejestrowania kosztów dodatkowych i przypisywanie ich do konkretnych dokumentów zakupu towaru
  • stworzenia i przypisania wielu przyjęć magazynowych dla jednego dokumentu zakupu
  • importu dokumentów zakupu za pomocą komunikatów EDI

Raporty w module Handel i Magazyn są przygotowywane na podstawie wytycznych tworzonych zgodnie ze specyfiką branży, a ponad to:

  • wystawianie dokumentów elektronicznych pomaga zaoszczędzić czas i zachować kontrolę nad działaniami firmy (dokumenty dostępne są w formacie EDI, PDF, XML, CSV)
  • utworzenie wyszukiwania danych oraz ich modyfikacji na podstawie własnych warunków
  • ułatwienie sprawozdawczości przez zautomatyzowane mechanizmy tworzenia raportów i dokumentów
  • określanie kolorystyki dla wcześniej wprowadzonych warunków (przykład: kolor czerwony odpowiada stanom ujemnym)

Sprzedaż w module handel

DOKUMENTY

Gotowe dokumenty sprzedaży dla różnych rodzajów transakcji (np. sprzedaż UE, faktury zaliczkowe)

STANY UJEMNE

Możliwość wystawiania dokumentów sprzedaży na towar, którego nie ma w magazynie

TOWARY

Możliwość wskazywania konkretnej partii towaru na pozycjach dokumentów sprzedaży

KOMUNIKATORY

Możliwość wysyłania dokumentów sprzedaży za pomocą komunikatorów EDI

ZAKUPY w module handel

DOKUMENTY

Gotowe dokumenty sprzedaży dla różnych rodzajów transakcji (np. zakup unijny, faktura zaliczkowa)

PRZYJĘCIA

Możliwość tworzenia wielu przyjęć magazynowych do jednego dokumentu zakupu

KOSZTY

Możliwość rejestrowania dodatkowych dokumentów do dokumentów zakupu towaru

IMPORT

Możliwość importowania dokumentów zakupów za pomocą komunikatorów EDI

MAGAZYN I ZAMÓWIENIA w module handel

STANY MAGAZYNOWE

Możliwość śledzenia bieżących i historycznych stanów magazynowych

PROCESY

Elastyczne ustawianie procesów wydań i przyjęć magazynowych w sklepie

DOSTĘP MOBILNY

Zarządzanie magazynem za pomocą urządzeń mobilnych z dostępem do internetu

GENERATORY

Generator zamówień od dostawców, który automatycznie tworzy wiele zamówień

ANALIZA

Możliwość dokładnej analizy rozchodów towaru i źródła jego dostawy

INWENTARYZACJE

Przeprowadzanie inwentaryzacji bez konieczności wstrzymywania pracy magazynu

AUTOMATYKA

Zamówienia rejestrowane automatycznie np. poprzez sklep internetowy

ZAMÓWIENIA

Tworzenie różnych modeli zamówień od odbiorców, np. z rezerwacją ilości

DODATKOWE FUNKCJE

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY

program wspiera działania handlowca poza siedzibą firmy dzięki dostępowi do potrzebnych informacji również na urządzeniach mobilnych

PULPIT KONTRAHENTA

platforma dedykowana kontrahentom usprawni komunikację pomiędzy Twoją Firmą a klientami – otrzymają ni dostęp do zamówień i dokumentów w dowolnym miejscu i czasie

WORK FLOW

ułatwia organizację pracy w firmie – gwarantuje automatyzację realizowania zamówień i obsługiwania magazyny

WINDYKACJA

pełna kontrola nad należnościami oraz automatyzacja procesu windykacji przeterminowanych płatności

BUSINESS INTELIGENCJE

uporządkowana baza danych pomaga stworzyć miarodajne raporty i zestawienia oraz podejmować trafne decyzje biznesowe

DRUKI ETYKIET

drukowanie etykiet bezpośrednio z poziomu systemu, bez konieczności przełączania się między programami

POŁĄCZENIE Z E-SKLEPAMI

bezproblemowa integracja ze sklepami internetowymi zapewni płynność sprzedaży i zawsze aktualne stany magazynowe

PANEL CRM

rejestracja dokumentów magazynowych i zakupowych bezpośrednio w ewidencji kontaktu z klientem

Dlaczego warto wybrać program enova365?

OSZCZĘDNOŚĆ

dzięki jednemu, kompleksowemu programowi, redukujesz koszty i rozwijasz Firmę

ANALIZY

 dane możesz analizować w szybki i prosty sposób z każdego poziomu programu

1

DOPASOWANIE

system zawiera różne moduły i dodatki, które możesz dobierać do swoich potrzeb

DODATKOWE USŁUGI

Poza samym wdrożeniem oprogramowania, realizujemy również usługi towarzyszące procesowi przejścia na nowy system, takie jak analizy przedwdrożeniowe, migracje danych, szkolenia oraz parametryzacje programów.

analiza przedwdrożeniowa

Profesjonalne prowadzenie prac projektowych i dokumentacji. Umiejętna i efektywna komunikacja z klientem i zespołem wdrożeniowym.

parametryzacja sysmetów

Dostosujemy aplikacje do specyfiki danej organizacji, spełniając wszystkie wymagania, jakie ma Klient – od parametryzacji modułów po tworzenie dedykowanych interfejsów, modułów czy raportów.

migracja danych

Przejście na nowy system nie musi być trudne, szczególnie jeśli przeprowadzane jest przez profesjonalistów. Oferujemy migrację danych wraz z dostosowaniem formatów między programami.

szkolenia użytkowników

Szkolenia dla nowych użytkowników i administratorów są prowadzone przez nasze doświadczone zespoły, które uczą pracy na systemie. Oferujemy również szeroki wachlarz dodatkowych usług wspierających i bogate materiały szkoleniowe.

aktualizacje aplikacji

Dzięki aktualizacji baz danych i samego programu zyskujesz pewność aktualności dokumentów. Dynamicznie zmieniające się przepisy prawne nie będą już problematyczne.

Chcesz przetestować program?