Prowadzenie nowoczesnego biznesu wymaga elastyczności i narzędzi, które dopasowują się do przedsiębiorstwa. Dopasowanie do aktualnych trendów, przewidywanie dostaw i planowanie promocji – dzięki enova365 z modułem Handel i Magazyn zarządzanie sklepem, także internetowym, będzie jeszcze wydajniejsze. Poznaj 3 funkcje, które pomogą Ci usprawnić pracę całej firmy!

Łatwiejsze planowanie.

Nowoczesny handel to nie tylko efektownie wyglądający sklep czy witryna – to także planowanie dostaw zgodnie z zamówieniami i oczekiwaniami klientów. Dostęp do danych dotyczących stanów magazynowych jest możliwy z poziomu aplikacji desktopowej lub mobilnej, dzięki czemu w każdej chwili można zweryfikować zatowarowanie. Ułatwia to również kontrolowanie wyprzedaży. Analiza rozchodów towarów i ich źródeł dostaw, a także historyczne stany magazynowe pomagają efektywnie planować dalsze czynności handlowe. System zmniejsza ryzyko wystąpienia przestojów i błędów, przeprowadzając pracowników przez kolejne etapy procesów.

Obsługa zamówień.

Automatyczne rejestrowanie zamówień i dobieranie różnych modeli zamówień do konkretnych odbiorców to kolejne usprawnienie, jakie możesz wprowadzić do swojego sklepu. Dzięki integracji z różnymi platformami sprzedażowymi, enova365 pozwala na automatyczne generowanie dokumentów sprzedażowych oraz etykiet wysyłkowych, oszczędzając czas pracowników. Funkcja ta jest szczególnie przydatna w okresie wzmożonego popytu, takim jak Black Friday czy okres świąteczny. System na bieżąco informuje o aktualnych stanach magazynowych, aktualizując je również na platformach sprzedażowych.

Integracja i elastyczność.

enova365 jest systemem dopasowanych do integracji z różnymi platformami i programami zewnętrznymi. Wśród nich są m.in. dedykowane rozwiązania WMS, takie jak ENOKO WMS Terminal (do obsługi lokalizacji magazynowych i automatyzacji logistyki) czy różnymi drukarkami fiskalnymi, terminalami płatniczymi oraz czytnikami kodów kreskowych. Obsługa sklepu jest ergonomiczna i redukuje ilość procesów sprzedażowych. Nowoczesny handel to jednak także elastyczność i dopasowanie do przedsiębiorstwa. W enova365 sam decydujesz, z jakich modułów chcesz korzystać. Program ma możliwość konfiguracji poszczególnych funkcjonalności tak, by jak najlepiej wpisał się w strukturę firmy i jej procesy. Definiowanie cech, cen, jednostek, dokumentów, dodawanie operatorów i nadawanie im uprawnień, a także konfigurowanie obsługi limitów kredytowych i należności przeterminowanych jest możliwe w jednym miejscu. Moduł Handel i Magazyn pracuje na Twój sukces!