Praca z enova365 może w znaczny sposób poprawić efektywność wykonywanych obowiązków – sprawne poruszanie się po programie pomaga w codziennej pracy. Dzięki naszym prostym wskazówkom żadne tajemnice nie będą spędzały Ci snu z powiem – nasz przewodnik podpowie jak zacząć pracę z enova365!

Jak się zalogować do aplikacji enova365?

by zalogować się do systemu musisz posiadać aktywne konto użytkownika, które zostaje założone przed administratora. W przypadku posiadania indywidualnej bazy danych, należy zalogować się przez przeglądarkę, wpisując https://nazwa_firmy.enova365.pl (gdzie nazwa_firmy jest nazwą przydzieloną Twojej firmie przez wdrożeniowców). Zobaczysz okienko do logowania, gdzie musisz wpisać przyznane wcześniej dane (login + hasło). Jeśli natomiast enova zainstalowana jest na serwerze Klienta, logowanie odbywa się przez aplikację desktopową, również podając login i hasło. Instalację i konfigurację serwera powinien zawsze wykonywać Autoryzowany Partner (np. Milestone).

Jak odzyskać hasło do enova365?

Jeśli podczas logowania nie pamiętasz hasła, wystarczy że klikniesz pole “Nie pamiętasz hasła?”. Program przekieruje Cię do procedury odzyskiwania hasła. Wystarczy, że podasz swój numer PESEL, który jest przypisany do konta. Po wysłaniu danych system wyśle na podany w koncie numer telefonu nowe hasło. Procedura logowania przebiega tak samo, jednak już z nowym hasłem. Praca z enova365 może być kontynuowana.

Jak zmienić hasło do enova?

Aby zmienić hasło użytkownika, należy najpierw zalogować się do systemu. Następnie z poziomu menu wybrać zakładkę “Narzędzie” i wybrać pierwszą opcję, “Zmiana hasła dostępu”. Zostaniesz poproszony o uzupełnienie brakujących danych – aktualnego hasła, nowego hasła oraz potwierdzenie nowego hasła. Dodatkowo, możesz wpisać podpowiedź jaka ma się wyświetlać dla Twojego hasła (np. imię ukochane zwierzęcia lub nazwisko panieńskie matki).