Zarządzanie zadaniami i projektami w rozproszonej strukturze może powodować wiele problemów z realizacją zadań,. Szczególnie w trakcie pandemii i ograniczonemu kontaktowi z kierownikiem, realizacja zadań przez zespół jest bardziej narażona na wiele czynników rozpraszających. Dlatego w enova365 istnieje moduł Praca Zdalna, która pozwala zarządzać projektami, organizować czas pracy a także zlecać zadania. Co najważniejsze – może być używana zarówno z programem enova365, jak i samodzielnie, jako narzędzie do koordynacji pracy zespołu!
Największe zalety modułu.
O tym, jak system może ułatwić pracę i co oferuje, pisaliśmy już na początku pandemii. Moduł ten jednak ciągle się rozwija i odpowiada na potrzeby użytkowników. Co warte podkreślenia, moduł ten nie wymaga konfiguracji – jest gotowy do wdrożenia i pracy. To znacząco skraca czas i koszty potrzebne na uruchomienie programu. Program dostępny jest na wszystkich urządzeniach – także mobilnych, takich jak smartfony i tablety. Ułatwia to kontakt ze współpracownikami i raportowanie pracy z każdego miejsca. Nie ma potrzeby również zakupywać całego programu enova365. Moduł do pracy zdalnej funkcjonuje jako indywidualna jednostka.
Integracje modułu Praca Zdalna.
Praca zdalna dostępna jest jako samodzielna jednostka, ale zdecydowanie więcej korzyści przyniesie połączenie jej z Pulpitem Pracownika i Kierownika. Dzięki temu istnieje możliwość bezpośredniego podglądu zleconych zadań wraz z ich dokładnym opisem. Pracownik ma bezpośredni wgląd w zlecone zadania, może sprawdzić deadline czy zmieniać status zlecenia. Istotne jest również bezpośrednie raportowanie czasu do grafiku – przez to kierownik będzie widział, ile czasu zajęło wykonanie konkretnego projektu.
Organizowanie i delegowanie zadań.
W gąszczu różnorodnych programów do planowania i organizacji czasu pracy warto przyjrzeć się temu, co oferuje enova365. Moduł ten pozwala na kompleksowe wsparcie pracy rozproszonej dzięki przejrzystej prezentacji zadań, które są do wykonania. Przydzielanie tasków i monitorowanie ich przebiegu odbywa się z poziomu jednej aplikacji. Dostęp aplikacji na urządzenia mobilne pozwala na koordynowanie projektami z każdego miejsca, a ewidencjonowanie czasu pracy na planowanie kolejnych zadań zgodnie z możliwościami pracownika. Zaawansowane raporty są aktualizowane w czasie rzeczywistym, przez co można wyciągać wnioski z gotowych analiz na bieżąco.
Chcesz dowiedzieć się więcej o module? Zadzwoń lub napisz do nas!
Zapraszamy też na webinar o pracy zdalnej z enova365: zapisz się tutaj!