Modułowy program handlowo-magazynowy enova365 to rozwiązanie idealne do wszystkich firm, które sprzedaż i zaplecze chcą mieć zintegrowane w jednym systemie. Planowanie zamówień u dostawców, importowanie dokumentów czy łatwość w dodawaniu faktur zakupowych oraz wystawianie faktur sprzedażowych to tylko niektóre z jego zalet. W czym jeszcze enova365 i moduł Handel i Magazyn ułatwi pracę Twojej firmie?

Obsługa zamówień i zleceń oraz magazynu

Program handlowo-magazynowy enova365 pozwala na integracje z różnymi platformami e-commerce. Dzięki temu obsługa zamówień napływających od klientów może być automatycznie przekształcona w sprzedaż w programie. enova365 pozwala na automatyczne wystawienie dokumentów sprzedażowych. Co więcej, program umożliwia tworzenie zamówień od dostawców, planowania dostaw i rezerwacji przyszłych towarów. W zależności od relacji z dostawcą, możliwe jest również przekazywanie zamówienia bezpośrednio z programu, w postaci pliku EDI, XML, PDF lub CSV. Prowadzenie magazynu w programie enova365 pozwala na tworzenie odpowiednich analiz i wyciąganie wniosków. Przejrzysty widok na rozchód i źródła jego dostawy sprawia, że z łatwością można zaplanować kolejne działania. Program dostosowuje się również do wybranej metody rozliczenia, przez co ewidencja ilościowo-wartościowa magazynu jest ułatwiona. System pozwala także na szereg działań handlowych takich jak wystawianie niezbędnych dokumentów (WZ, PZ, MM PW, RW oraz ich korekt). Możliwe jest również wykonywanie inwentaryzacji bez wstrzymywania pracy magazynu.

Sprzedaż i zakupy w module Handel i Magazyn

Wystawianie różnorodnych dokumentów sprzedażowych nie są żadnym problemem w enovie. Program pozwala na wystawianie m.in. sprzedaży z odwrotnym obciążeniem, transakcji między krajami UE czy faktur zaliczkowych. Podczas ich generowania można wybrać, z której partii towaru ma iść wydanie. Płatności można podzielić i wyznaczyć jej różne formy oraz terminy. Za pośrednictwem programu można również generować dokumenty zakupowe dla różnych transakcji, w tym także zagranicznych. Stworzenie i i przypisanie wielu przyjęć magazynowych do jednego dokumentu to kolejna funkcjonalność w zakładce “zakupy”. Program wczyta również dokumenty za pomocą komunikatów EDI.