Pulpit Przedstawiciela Handlowego w programie enova365 jest dodatkiem modułu Handel i Magazyn. Dzięki niemu komunikacja przedstawiciela z centralą jest bezproblemowa, a pracownik może mieć wgląd do wszystkich najważniejszych informacji zawsze pod ręką. Jakie jeszcze możliwości zapewnia ten moduł?
Dzięki wdrożeniu Pulpitu Handlowca zyskasz swojego osobistego asystenta, który wystawi dokumenty handlowe, takie jak zapytania, oferty, zamówienia. Opcja ta dostępna jest także w aplikacji enova365 na urządzenia Android. Ponad to, przez Pulpit można planować spotkania z Klientem i kontrahentem – w każdym miejscu, dzięki dostępowi do harmonogramu. Program ma również możliwość integracji z kalendarzem i mapami Google. Pulpit Handlowca to także planowanie szkoleń dla Klienta lub przygotowywanie prezentacji handlowej. W skrócie – każdy kontakt z Klientem może zostać szczegółowo zaplanowany i zrealizowany przy użyciu platformy enova.
Pulpit Handlowca to także pomoc przy zarządzaniu sprzedażą. W aplikacji można tworzyć cenniki i rejestrować rabaty oraz monitorować realizację zamówień i płatności. Dostępne narzędzie do tworzenia raportów i analiz jest przejrzyste w użytkowaniu, a wykresy czytelnie zbudowane. Istnieje również możliwość łączenia wpłat i wypłat z realizowanymi zadaniami. To szczególnie przydatne przy większej liczbie Klientów – dzięki temu żadna drobna zmiana nie zostanie przeoczona.
Dedykowana handlowcom platforma może także automatycznie wysyłać powiadomienia e-mail lub sms o np. niezapłaconych fakturach. Istnieje również możliwość prowadzenia nie tylko procesów sprzedażowych, ale również supportu czy reklamacji. To duże ułatwienie dla pracy całej Firmy, ponieważ wszystkie dane zebrane są w jednym miejscu.
Wprowadzenie w firmie handlowej, szczególnie B2B Pulpitów Handlowca to spore ułatwienie i modernizacja całego działu sprzedażowego. Automatyzacja procesów, przejrzystość informacji i łatwość w generowaniu raportów to spory krok w stronę cyfryzacji firmy i uporządkowania procesów.