Wprowadzenie enova365 z modułem Finanse i Księgowość w biurach rachunkowych wiąże się z szeregiem korzyści, z jakich może korzystać nie tylko pracownik, ale również klient. Jednym z takich udogodnień jest Pulpit Klienta Biura Rachunkowego. To nie tylko dodatkowa platforma do komunikacji między partnerami, ale również przestrzeń do tworzenia i pobierania dokumentów oraz ich bezpośredniego wysyłania. Co jeszcze oferuje Pulpit?

W czym Pulpit Klienta Biura Rachunkowego pomaga księgowości?

Pulpit to samoobsługowa platforma internetowa ułatwiającej komunikację pomiędzy Biurem Rachunkowym a Klientami. Dzięki niej możliwy jest mobilny dostęp do całej dokumentacji, rozliczeń oraz danych dla Biura i Klientów.
Eliminuje nadmiar dokumentacji papierowej, automatyzuje proces udostępniania danych Klientowi, dostarcza informacje 24h/dobę oraz gromadzi wszystko w jednym miejscu. Przez to księgowość biura może natychmiast księgować i archiwizować dokumenty. Może także dostarczać paczki z przygotowanymi przelewami, które można importować bezpośrednio do banku.

Pulpit dla Klienta – dlaczego warto?

Klient poprzez Pulpit może przekazywać dokumenty kosztowe do Biura oraz wystawiać własne faktury sprzedaży. Widoczne są również zestawienia przygotowane przez Biuro, takie jak Rachunek Wyników czy Bilans. Widoczna jest również kwota podatków oraz składek do zapłaty. W Pulpicie Klient może również wystawiać własne faktury sprzedaży – w dowolnej walucie. Po zatwierdzeniu trafiają one bezpośrednio do Biura, dzięki czemu czas na biurokrację i ilość procesów jest znacząco ograniczony. Klient może również oznaczać kartoteki towarowe kodami GTU niezbędnymi do przygotowania w biurze Jednolitego Pliku Kontrolnego VAT.