Pulpit Kontrahenta jest dodatkiem programu enova365 z modułem Handel i Magazyn. Dedykowana platforma do składania i organizacji zamówień oraz kontaktu z kontrahentami jest ułatwieniem pracy dla firm z każdej branży. Dlaczego warto wybrać to oprogramowanie, korzystające z rozwiązania B2B?

Wystawianie dokumentów.

Pulpit Kontrahenta umożliwia samodzielne wystawianie niektórych dokumentów przez kontrahenta. W momencie rozpoczęcia współpracy z klientem, kontrahent może samodzielnie wysyłać zapytania ofertowe oraz zamówienia. Ułatwia to komunikację między partnerami oraz likwiduje biurokrację. Co więcej, wszystkie informacje utrzymywane są w jednej bazie, bez konieczności wysyłania maili, dzwonienia czy przesyłania faxów.

Funkcjonalności i udogodnienia.

Żadne płatności nie uciekną – Pulpit Kontrahenta udostępnia informacje o należnościach i zobowiązaniach. Klient ma również podgląd przeglądania i odbierania faktur sprzedażowych w formatach PDF i EDI. Zanim jednak zdecyduje się na zamówienie, może przeglądać ofertę wraz ze zdjęciami i sprawdzać aktualne stany magazynowe, również z podziałem na grupy asortymentowe lub ogólne. Do każdego użytkownika można przypisać indywidualne warunki handlowe. Ułatwia to pracę zespołu handlowego, ponieważ nie ma potrzeby wyszukiwania indywidualnych cenników – wszystko jest już w programie.

Uprawnienia i połączenia.

Warto wspomnieć również, że Pulpit ma możliwość zarządzania udostępnianych kontrahentowi informacji. To zasługa rozbudowanego mechanizmu nadawania uprawnień – handlowiec może sam kontrolować jakie informacje mają być wyświetlane jego klientom. enova365 daje także możliwość połączenia z modułem Workflow, który pozwala na zdefiniowanie powiadomień o wystawionych dokumentach dla operatora. Rozwiązanie jest dostępne na wszystkie urządzenia mobilne z dostępem do internetu. W każdym momencie istnieje możliwość sprawdzenia stanu zamówienia czy kontaktu z klientem.