poznaj moduł Handel i Magazyn

Bądź na bieżąco ze wszystkimi danymi. Zarządzaj kompleksowo sprzedażą i usprawnij pracę swojej firmy!

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ

enova365 Handel i Magazyn

enova365 jest systemem ERP, który elastycznie dopasowuje się do potrzeb Twojej firmy wraz z jej ciągłym rozwojem. Dzięki dużej elastyczności, podczas wdrażania systemu instalowane funkcjonalności są dokładnie dopasowane do struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa i upraszczają wymianę informacji pomiędzy wszystkimi działami w firmie. Celem wdrożenia systemu enova365 jest zwiększenie wydajności pracy przedsiębiorstwa.

Bieżąca aktualizacja i dostosowywanie systemu ERP do wszystkich zmian w polskim prawodawstwie gwarantuje jego stabilność oraz bezpieczeństwo przetwarzanych danych. Enova365 jest systemem ERP, który w wyniesie Twój biznes na nowy poziom!

Chcesz przetestować program?

UŁATWIENIE PRACY W HANDLU

MOBILNOŚĆ

program enova365 możesz używać na swoim komputerze, w każdej przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym – zawsze pod ręką!

w

KOMUNIKACJA

planuj dostawy, komunikuj się z kontrahentami i sprawdzaj stany magazynowe z jednej aplikacji

AKTUALIZACJE

elastyczność programu zapewnia płynne dostosowanie się do zmian w polskim prawie oraz wzorach dokumentów

Sprzedaż w module handel

DOKUMENTY

Gotowe dokumenty sprzedaży dla różnych rodzajów transakcji (np. sprzedaż UE, faktury zaliczkowe)

STANY UJEMNE

Możliwość wystawiania dokumentów sprzedaży na towar, którego nie ma w magazynie

TOWARY

Możliwość wskazywania konkretnej partii towaru na pozycjach dokumentów sprzedaży

KOMUNIKATORY

Możliwość wysyłania dokumentów sprzedaży za pomocą komunikatorów EDI

ZAKUPY w module handel

DOKUMENTY

Gotowe dokumenty sprzedaży dla różnych rodzajów transakcji (np. zakup unijny, faktura zaliczkowa)

PRZYJĘCIA

Możliwość tworzenia wielu przyjęć magazynowych do jednego dokumentu zakupu

KOSZTY

Możliwość rejestrowania dodatkowych dokumentów do dokumentów zakupu towaru

IMPORT

Możliwość importowania dokumentów zakupów za pomocą komunikatorów EDI

MAGAZYN I ZAMÓWIENIA w module handel

STANY MAGAZYNOWE

Możliwość śledzenia bieżących i historycznych stanów magazynowych

PROCESY

Elastyczne ustawianie procesów wydań i przyjęć magazynowych w sklepie

DOSTĘP MOBILNY

Zarządzanie magazynem za pomocą urządzeń mobilnych z dostępem do internetu

GENERATORY

Generator zamówień od dostawców, który automatycznie tworzy wiele zamówień

ANALIZA

Możliwość dokładnej analizy rozchodów towaru i źródła jego dostawy

INWENTARYZACJE

Przeprowadzanie inwentaryzacji bez konieczności wstrzymywania pracy magazynu

AUTOMATYKA

Zamówienia rejestrowane automatycznie np. poprzez sklep internetowy

ZAMÓWIENIA

Tworzenie różnych modeli zamówień od odbiorców, np. z rezerwacją ilości

DODATKOWE FUNKCJE

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY

program wspiera działania handlowca poza siedzibą firmy dzięki dostępowi do potrzebnych informacji również na urządzeniach mobilnych

PULPIT KONTRAHENTA

platforma dedykowana kontrahentom usprawni komunikację pomiędzy Twoją Firmą a klientami – otrzymają ni dostęp do zamówień i dokumentów w dowolnym miejscu i czasie

WORK FLOW

ułatwia organizację pracy w firmie – gwarantuje automatyzację realizowania zamówień i obsługiwania magazyny

PANEL CRM

rejestracja dokumentów magazynowych i zakupowych bezpośrednio w ewidencji kontaktu z klientem

WINDYKACJA

pełna kontrola nad należnościami oraz automatyzacja procesu windykacji przeterminowanych płatności

BUSINESS INTELIGENCJE

uporządkowana baza danych pomaga stworzyć miarodajne raporty i zestawienia oraz podejmować trafne decyzje biznesowe

DRUKI ETYKIET

drukowanie etykiet bezpośrednio z poziomu systemu, bez konieczności przełączania się między programami

POŁĄCZENIE Z E-SKLEPAMI

bezproblemowa integracja ze sklepami internetowymi zapewni płynność sprzedaży i zawsze aktualne stany magazynowe

Dlaczego warto wybrać program enova365?

OSZCZĘDNOŚĆ

dzięki jednemu, kompleksowemu programowi, redukujesz koszty i rozwijasz Firmę

ANALIZY

 dane możesz analizować w szybki i prosty sposób z każdego poziomu programu

1

DOPASOWANIE

system zawiera różne moduły i dodatki, które możesz dobierać do swoich potrzeb

DODATKOWE USŁUGI

Poza samym wdrożeniem oprogramowania, realizujemy również usługi towarzyszące procesowi przejścia na nowy system, takie jak analizy przedwdrożeniowe, migracje danych, szkolenia oraz parametryzacje programów.

analiza przedwdrożeniowa

Profesjonalne prowadzenie prac projektowych i dokumentacji. Umiejętna i efektywna komunikacja z klientem i zespołem wdrożeniowym.

parametryzacja sysmetów

Dostosujemy aplikacje do specyfiki danej organizacji, spełniając wszystkie wymagania, jakie ma Klient – od parametryzacji modułów po tworzenie dedykowanych interfejsów, modułów czy raportów.

migracja danych

Przejście na nowy system nie musi być trudne, szczególnie jeśli przeprowadzane jest przez profesjonalistów. Oferujemy migrację danych wraz z dostosowaniem formatów między programami.

szkolenia użytkowników

Szkolenia dla nowych użytkowników i administratorów są prowadzone przez nasze doświadczone zespoły, które uczą pracy na systemie. Oferujemy również szeroki wachlarz dodatkowych usług wspierających i bogate materiały szkoleniowe.

aktualizacje aplikacji

Dzięki aktualizacji baz danych i samego programu zyskujesz pewność aktualności dokumentów. Dynamicznie zmieniające się przepisy prawne nie będą już problematyczne.

Chcesz przetestować program?