Opieka serwisowa
i hot-line
Opieka powdrożeniowa
Po uruchomieniu nowego systemu informatycznego Milestone Dom Wdrożeniowy dalej wspiera użytkowników w postaci opieki serwisowej. Opieka może obejmować różnego rodzaju usługi takie jak: hot-line, SLA, czy dalsze dostosowanie systemu do zmieniających się potrzeb organizacji w formie nowych parametryzacji.
Dlaczego warto zapewnić opiekę powdrożeniową?
Ponieważ gwarantuje ona najwyższą jakość użytkowania programu. Pomoc fachowców, dostąp do bogatej wiedzy i usługi gwarancyjne to niezbędne elementy płynnego działania każdego przedsiębiorstwa. W zależności od wybranego rodzaju usług, konsultanci dopasowują pomoc do każdego przypadku indywidualne.
Hot-line i SLA – kompleksowa pomoc
SLA to nic innego jak systematyczne monitorowanie aktualności i poziomu aplikacji (z ang. Service Level Agreement) przez nasz zespół. Dzięki takiej opiece klient nie musi martwić się aktualnością i występującymi problemami. Wdrożeniowcy Milestone stale czuwają nad programem i zapewniają odpowiednie wsparcie.
Hot-line jest usługą pomocy doraźnej – w przypadku wystąpienia błędu lub napotkanych problemów z programem możliwy jest kontakt z dedykowanym konsultantem, który zajmie się problemem i znajdzie jego rozwiązanie.
Programy modułowe – dlaczego warto?
Wraz z rozrostem przedsiębiorstwa jego potrzeby mogą ulegać zmianie. Rozbudowanie poszczególnych działów firm może wiązać się z kolei z potrzebą aktualizacji programu ERP. Dlatego warto wybrać taki program, który ma możliwość rozszerzenia go o kolejne moduły bez konieczności przeprowadzania długoterminowych wdrożeń. Program enova365 ma dedykowane moduły stworzone do poszczególnych działów firm, które można dowolnie łączyć i modyfikować do swoich potrzeb.